Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Paul en Vincent - WaarBenJij.nu Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Paul en Vincent - WaarBenJij.nu

Melbourne

Door: paul en vincent in australie

Blijf op de hoogte en volg Paul en Vincent

11 Februari 2011 | Australië, Melbourne

Hallo allemaal!

Na onze derde dag tijd voor een reisverslag. Het waren een paar spannenede dagen. De eerste avond kwamen we om 24.00 aan op het vliegveld met een flinke jetlag. Al snel hadden we een taxi gevonden. Toen de taxichauffeur dacht op het goede adres te zijn was er geen hostel te vinden! Net toen we uitstapten kwamen we een Engelse gozer tegen die hetzelfde probleem had. Gelukkig had hij een telefoonnummer en bleek ons hostel 5 min. verderop te zijn.

Eenmaal aangekomen rond 1 uur 's nachts werden we meteen warm onthaald. We hadden gelijk contact met een Volendammer die al een maandje in Australië zat en ons dus een hoop kon vertellen. Rond een uurtje of 2 gingen we maar eens slapen om de volgende dag pas om 3 uur wakker te worden. Kleine wandeling door St. Kilda gemaakt en boodschappen gehaald. In de hostel is een grote ruimte met banken, stoelen en een grote keuken dus dat is super relaxt. Ondanks dat het behoorlijk gezellig was in de hostel gingen we vroeg naar bed om lekker vroeg de volgende dag op te staan, want vrijdag wilden we een auto kopen in Melbourne.

8 uur 's ochtends gingen we al op pad om naar het centrum van Melbourne te gaan. Na wat geknooi met het tramkaartje kwamen we alsnog aan in het centrum. Nu moesten we alleen nog de autodealer vinden, wat nog een hele klus bleek. Gelukkig konden een paar vriendelijke Australiërs ons de weg wijzen zodat we de autobarn vonden. En ja hoor, ze hadden een mooie wagen voor ons! Een 4 liter, 6 cylinder ford falcon met ingebouwd bed! Alle verzekeringen waren geregeld dus dat was echt superchill! Voor 3900 dollar waren we klaar, met een gegarandeerde terugkoop in Brisbane. Maandag kunnen we onze falcon ophalen en dan zullen de foto's natuurlijk volgen. In de stad ook maar een australische mobiel gekocht zodat we lekker goedkoop kunnen smsen enzo. Helemaal happy, met een flinke last van onze schouders en met een lekker broodje van de Subwayin de pens met de tram terug naar de hostel om een lekker biertje open te trekken.

Cheers mate!

• 11 Februari 2011 - 07:39

Nienke:

We zijn benieuwd naar de foto's!!!
    Veel plezier.

kus,
    mam

• 11 Februari 2011 - 09:58

Albert Logtenberg:

Hoi Vin en Paul,

Fijn dat jullie goed zijn gearriveerd en geslaagd zijn met jullie 'auto kopen actie'.
    Doe de groetn aan Jan Smit en geniet van de tijd!

Liefs,

Eveline en Albert.

• 11 Februari 2011 - 11:58

Brenda:

G`day mate!

Kicke, een auto met ingebouwd bed!!

• 11 Februari 2011 - 16:27

Bert Jan:

Klinkt geweldig! (maar verkopen ze daar geen Volvo's? Kun je ook zat in slapen...)

Veel plezier! Groeten, BJ

• 11 Februari 2011 - 21:10

Mat En Angie:

hey jongens,

leuk om het eerst verhaal te lezen. We kijken al uit naar het volgende verslag.

Kalm an! en cheers

• 12 Februari 2011 - 11:17

Jelle:

hey broddas

het is toch net cherso daar in australie, beetje rondlopen op je slippers en subways eten. hebben jullie ook al ge-bbq?

• 12 Februari 2011 - 15:49

Ben:

Hi Mates,
    Genieten jullie van het Australische leven? Volgens mij is er dit weekend een muziekfestival in de stad. Lekker met een biertje op een terras naar muziek luisteren! Niet verkeerd! Spelen de Kings of Leon ook?
    Ik hoor het wel!

Cheers!

• 12 Februari 2011 - 15:56

Sander:

Zo zo dat klinkt goed man!
    Ben toch al een beetje jaloers op jullie!
    Ben benieuwd naar de foto's

hou je haaks

• 12 Februari 2011 - 16:02

Mitch:

Gelijk al een auto, super vet. Heel veel plezier jongens, puur genieten. we'll keep in touch!

X

• 13 Februari 2011 - 09:57

Johan Van Schoonhove:

hallo Heren alles Kits ? kun je je austr. mobil nr ook doorgeven dan kan ik je bellen met skype, hier alles prima Tjaw

• 13 Februari 2011 - 10:08

Elly En Joop:

Ga er fijn van genieten. We zijn benieuwd naar fotos.
    Veel plezier en tot schrijvens.

• 13 Februari 2011 - 15:37

Frank:

Jongens!

Wat een leven zeg, heerlijk! Geniet ervan en doe geen dingen die ik ook niet zou doen. Kom maar snel met die foto's.

Groet,
    Frank van Schoonhoven

• 14 Februari 2011 - 13:57

Fabian:

Ik mis je man..!
    Klinkt superbestweltof!

BTW ik heb nu de top ook bij mijn cab!
    500watt puur power op mn slaapkamer is egt waaaaauw!
    Ik wed dat als ik em vol open trek je me daar nog kan horen xD

NTBENZOJWZ

• 14 Februari 2011 - 17:28

No Worry's Mate:

hee papzakken,
    Ik heb je al gekoppeld aan facebook.
    ik dacht dat je me ff een linkje zou sturen! nou bedankt hoor :-( moet ik het weer van mijn jarige moeder horen.
    vette kar jongens, zal vast heeeeeel zuinig zijn. denk aan de grote konijnen die zijn niet zo slim en springen s'nachts redelijk makkelijk voor de auto.
    en dat wegen tol ding moet je invullen mocht je onverhoopt toch op een tol weg komen. vergeet niet dat ie na een maand verloopt!!! niet te hard rijden dat kan een aardige aanslag zijn op je budget, loop je een hoop bier mis. VB lekkergoedkoop.nl
    luna park al gezien? en die apen in kleding zijn de oorspronkelijke bewoners van dat land!!
    ik ruik je later. groeten Arjen

• 14 Februari 2011 - 18:24

Arnold :

Heej Paul!!

Leuk verhaal, zal afentoe jullie site eens checken komende tijd ;)

Heul heuul veule plezierr!!

Groetnn Arnold

• 15 Februari 2011 - 12:29

Corinne:

Hai guys,

Mama Nienke volgt jullie op de voet en heeft jullie site ook aan mij laten zien. Ik ga jullie volgen, dus graag even een update van de laatste 4 dagen.

Have fun!

• 15 Februari 2011 - 15:46

Oma Eijkelenkamp:

Dag lieve jongen,

Heel veel plezier en geniet ervan.
    Oma denkt aan je.

groetjes van Oma.

• 16 Februari 2011 - 17:01

Daniel:

Haha geniaal die auto!

ZIet er al tof uit zo te zien! Trek er lekker eentje open aan de andere kant van de wereld & have fun!

Ben benieuwd naar de foto's & het volgende verslag :D

Daantje!

• 17 Februari 2011 - 10:12

Jos:

Goed bezig mensen! Subway's daily breakfast :P

• 17 Februari 2011 - 20:23

Ida:

hallo leuk jullie verslag te lezen.
    heel veel plezier.
    je maakt ons jaloers.
    groetjes

• 17 Februari 2011 - 20:38

Gert En Mirjam:

Heej Paul (en vincent :))

Leuk om jullie reisverslag te lezen!! Wij wensen jullie onwijs gave dagen daar.. maar dat gaat vast goed komen!

Doe voorzichtig en GENIET!

liefs

• 20 Februari 2011 - 21:02

Rob En Diana:

Hallo jongens,

Have fun!!! We houden jullie site in de gaten!!!

Groetjes Rob, Diana en de kids

• 21 Februari 2011 - 08:08

Arjen:

wat een verhalen, ik kan het bijna niet meer bij houden!!!
    moet er bijna 1 of 2 overslaan.
    ...............................lol

• 21 Februari 2011 - 09:39

Ben:

Mooie foto´s ook!

• 22 Februari 2011 - 19:11

Kixxie:

Jongens!
    Wat zijn jullie al goed bezig! haha
    Goed geregeld die auto! Ik wens jullie heel erg veel plezier en geniet ervan!!
    Kus!

• 23 Februari 2011 - 21:57

Albert:

Hoi Vincent en Paul,

Als liefhebber ben ik natuurlijk wel erg benieuwd naar de foto's van jullie 'voiture'.

Maar ook naar jullie belevenissen natuurlijk, be carefull out there.

Kisses,

Eveline en Albert.

• 26 Februari 2011 - 17:31

Margreet:

Ja mensen nog even geduld, ze zijn echt bezig om foto's erop te plaatsen maar dat valt nog niet mee!!!!!! maar als ze komen hou je vast ze hebben al veel meegemaakt, Allemaal al lekker nieuwsgierig?????

• 28 Februari 2011 - 09:49

Kim:

Hee boys!

Hoe is het? Hebben jullie het leuk daar? Vast wel;-) Lekker aan het rond touren? Mooie dingen gezien? En natuurlijk lekker aan het stappen? Vinnie nog beetje cultuur aan het proeven? hihi ik mis jullie wel hoor @ de Vossenberg zo ongezellig!!

xx

• 02 Maart 2011 - 08:20

Ingrid (de Buuf):

Leuk om te lezen wat jullie doen!
    Geniet ervan joh!!

groetjes